Hej

Jag kände att det var dags för en makeover så jag ringde Bobby som självfallet gick med att klippa en stilig page och färga mitt hår mörkbrunt, sen begav jag mig över Atlanten närmare bestämt till till Lady Gagas makeup-artist i västra delen av Usa för att bli sminkad men jag blev inte så nöjd så jag svängde förbi Paris och tjackade ett par nya glajjor istället. Skulle hunnit med att glida förbi Uppsala en snabbis och fylla i mina läppar där Kissie brukar göra sina men sen ångrade mig för jag ville inte att det skulle se ut som att jag har en babianröv mellan näsan och hakan. Jahapp, det var min kväll det, vad har ni gjort?


Kommentarer
Postat av: s

AHHAHAHAHHAH

2010-04-03 @ 13:33:38
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: Alice

du skulle låtit mig klippt dig, du vet väl att jag har skills, minns du när moniqa bergman trodde att ja hade klippt dig i sjuan hahaha ;)

2010-04-04 @ 15:07:14
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0