Hakuna MataDa

Nej jag har inte stavat fel i rubriken.
Gårdagens skiva var hel-lyckad, mina fötter är dock döda idag + att jag har varit tvungen att packa eftersom att jag flyttar i övermorgon och mitt rum står fortfarande still och det tar typ 5 timmar för mig att packa i saker i en kartong eftersom att jag hittar massa roliga grejer som jag inte har sett på länge som jag måste få beskåda innan jag lägger ner den i flyttkartongen.

Tyvärr så glömde jag min kamera igår så jag kunde inte ta några bilder. Hej idiot liksom, jag la kameran på laddaren på golvet bakom en flyttkartong i förrgår för att undvika att min hund skulle knycka min kamera men då glömmer jag den förstås hemma så det blev inga bilder för mig. Det var ju tråkigt, det trodde jag inte...Aja det var iallafall andra som tog bilder men jag kan ju gissa att jag ser ut som en padda på varje bild så det kanske är lika bra att jag slipper se dom.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och jäsa min mage som nyss tryckt i sig en 3-rätters middag nere på kinarestaurangen i Jakan.

Måste bara tillägga en sista grej, igår hade ju jag, Pitte och Fitte projektredovisning om skräpmat där vi snackade om hur dåligt det var och det första man ville göra efter skivan var ju att tjacka några cheeseburgare men eftersom att det var vardag så var det ju såklart stängt. Jag var så fruktansvärt hungrig att jag helt seriöst skulle kunna bryta mig in på Donken och steka mig en egen burgare, men jag fick snällt sätta mig på nattbussen och dö av hunger. När jag väl kom hem runt 4-tiden så började jag laga tacos för att var så fasansfullt hungrig. Det satt fint i kistan ska jag säga ;)


Kommentarer
Postat av: s

HAHAHHAHAHAHHAHH du är så jävla rolig :D <3

2010-04-28 @ 23:58:10
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0