Gott nytt år!

Idag är det nyårsafton! Eller är det påskafton? Skitsamma, jag är iallafall hemkommen från Ingarö och jag har väl haft rätt mysigt antar jag. Förutom att jag drog nitlotten och fick sova på golvet i vardagsrummet där det var typ 20- i natt men jag ä inte bitter för de inte! Har även lurat upp Johanna på taket för jag hittade en stege bakom huset igår och kunde inte motstå frestelsen att klättra upp. Och idag knallade jag runt på tomten och skulle upp på ett berg för att hämta en pinne för att bygga en koja. Nejdå jag skämta bara jag skulle faktiskt kasta en pinne till min hund men det var ju förjävla halt på det där berget så jag halkade såklart och landade på arslet så nu går jag som en 80+:are. Helt ärligt tror jag att jag har stukat svanskotan. Kan man göra det?

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0