Filling is hot

Bästa veckodagen: Fredag
Humör: Uttråkad
Favoritgodis: Ahlgrens bilar, dubbelnougat, kexchoklad, tablettaskar, klubbor och naturgodis. Eller ska man bara säga en grej? 
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding, bruna bönor och grisfötter. Fårtestiklar är dock ingen höjdare heller..
Kläder just nu: En stor t-shirt och min morgonrock
Musik just nu: Sån där dragspelsmusik som fattiga utlänningar sitter och spelar i t.ex Jakobsbergstunneln. Kan man köpa den plattan?
Favoritsaft : Saft är till för barnkalas!
Dagens längtan: Studenten!
Hur många kuddar sover du med: 5
Spelar du nåt instrument: Nyckelharpa, trumpet, blockflöjt, saxofon, elgitarr, munspel och bongotrumma
Dagens frisyr: En knopp(en) mitt på skallen
Har du några homosexuella vänner: Mark Levengood, han är min bästis faktiskt
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det är väl inte helt omöjligt
Ser du på kärleken som ett misstag: Eh nej?
Bio eller promenad: Eftersom att jag är så lat så väljer jag bio, men på sommaren kan det var trevligt med promenader
Dagens borde: Sluta äta allt onyttigt jag ser, jag kommer förfasen se ut som en uppstoppad korv på studenten!
Dagens  fundering: Vad skulle hända om hela kungafamiljen ba gick och dog? Skulle en ny familj utses till kungafamilj då?
Snarkar du? Tror inte det
Rädd för insekter? Inte rädd så men jag tycker att dom är extremt osmakliga som liksom dyker upp när som helst helt oinbjudet! En gång hittade jag en spindel i min säng och han hade inte ens frågat om han fick ligga där!
Det här är jag bra på: Spendera pengar
Det här är jag inte bra på: Prata arabiska
Vad vill du jobba som? Vadå jobba!? Jag ska ju bli uteliggare!
Chips eller godis? Både och
Skriver du dagbok? Nej det känns så 90-tal, det är ju liksom 00-tal, nu skriver man blogg.. 
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Har hål i öronen och en tatuering längst ner på utsidan av högerbenet, alltså precis ovanför där foten börjar
Hur många syskon har du? 2
Är du rädd för blod? Inte rädd men jag tycker inte att det är så fräscht
Anser du att du är stark? Beror på vem man jämför med
Röker du? Nej, det luktar bajs
Snusar du? Nepp
Använder du knark? Bara lite hasch när jag kalasar till det på helgerna. Ibland drar jag en lina oxå men det är bara vid speciella tillfällen
Kaffe eller te? Te 
London eller Paris: Har inte varit i London och Paris var jag i när jag var typ 1 så jag minns inte, jag passar på den frågan
Favoritfärg: Svart, vit
Född: Vietnam 
Nationalitet: 100% kines men en liten touch av afrikan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0