BERG!

Imorse när jag vaknade så märkte jag att solen inte lyste in i mitt rum så jag htänkte att det bara var en vanlig molning svensk skitdag men så tittar jag ut genom fönstret och skådar ett vitt täcke av motherfucking SNÖ! Det var liksom mer än en skitdag, det var en riktig jävla fittdag! Kan det bli vår ågongång liksom jag e trött på den här äckliga snön! Jag vill aldrig mer se snö i hela mitt liv! Jag och Stiffe skulle ju ha glidit runt på stan idag men vi ändrade planerna och åkte till turk-Kista centrum istället där jag tjackade mig en studentklänning och sen var vi på Donken 2 gånger så jag kommer antagligen inte komma i klänningen om 2 månader så jag får väl trä på mig nån sopsäck när jag ska springa ut.
Efter Kista-besöket åkte vi till Barkarby och gick runt lite och sen åkte vi hem. Jag hade tänkt kolla på Svenska Hollywoodfruar men det var tydligen inte idag så jag e lite bitter för det..Men imorrn ska jagh iallafall färga håret så det gör mig lite gladare. Äntligen ska jag slippa se ut som ett råttoffer! Men med min vanliga otur när det gäller hårfärgning så kommer jag väl antagligen se ut som Pippi Långstrum när jag är klar.

Kommentarer
Postat av: Joe

pippi? Ska du göra dig blond? För annars är de nog ingen risk att du blir pippi ska du se, hehe (:

2010-04-06 @ 13:16:21
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0