Vad ska vi göra med Feliiiiiiiicia?

Hej alla ollon! Idag började vi 08.20 (vilken suprise liksom!) med etik som var lika trist som vanligt och sen svenska med våran nya lärare. Vi lekte bara namnlekar som man gjorde 2007 när man började 1:an och jag minns att när vi gjorde det sist så hade jag fet panik eftersom att våran dåvarande klass bestod av typ 5 svenskar och resten utlänningar med abdulla-namn som jag inte kunde uttala.
Jaja, sen hade vi lunch och sen mentorstid. Några tjejer i klassen har iallafall bokat studentskivan nu så den 27e april äger den rum på Metro. Efter mentorstiden så slutade vi och då åkte vi hem, fett skönt att sluta tidigt.
Snart ska jag åka bort till stallet för att möta mamma så ska vi skjutsa Johanna till Ängsjö. Jag undera rpå att sova kvar där i en indianhydda i natt och grilla framför öppen eld och sova på ett gammalt koskinn. Gud så mysigt! Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0