Riddar Jakob

Kvällen blev rätt rörig igår för att först så ändrades det så att vi inte skulle till MP men sen vid 11 så skulle vi dit ändå så jag gjorde mig iordning i blixtfart och gick och mötte Fille och Oliver. Stina hängde inte med men det kom ju med lite kort varsel så jag förstår henne. Men det kommer fler gånger ;)
Vi gled iallafall in på MP och det var faktiskt inte så ruttet som jag hade trott, men stället har ju inte direkt det bästa ryktet om man säger så..
Vi blev inte där så länge för att Oliver var ju mest där för att jobba så vid halv 2 drog vi hem. Dessutom ska jag ju jobba idag så nu sitter jag här påklädd och redo för att knega. Efter jobbet kanske jag ska käka middag med pappa så hejsvejs på ett tag!

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0