Noll9noll9noll9

Jag har för tillfället en Åhléns-påse på huvudet. Jag tycker det är så läckert när den sitter helt slickat på huvudknoppen. Nog om det, idag skulle vi börja 08.20 som vanligt men när vi kommer till skolan så är tydligen psykologiläraren sjuk så det blev en fetans håltimme istället. Sen var det natur och den var tråkigare än någonsin. Periodiska systemet gjorde man i 9:an och det har man redan förträngt så orka dra upp det igen.
Efter lunch var det några minuters projektrbete och sen slutade vi. Då begav jag mig hem och åt popcorn.
Ikväll ska jag på dans och dansa bort bilringarna. Hoj motorhoj!

Juste, igårkväll var ju jag och mamma på bio och kollade på "Sommaren med Göran". Eftersom att min mamma är extremt lat så gick vi bara ner på Jakobsbergs ruttna lokala biograf "Falken". Seriöst, biosalongen var typ lika liten som mitt vardagsrum. Är inte meningen med bio att det ska kännas ballare att kolla på filmen? När filmen var slut så blev vi inlåsta i salongen, sen kom den efterblivna anställda samhall-mannen och öppnade och då gick vi hem.
Nu hörde jag Hemglass-bilen. Vad 90-tal asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0