När man ska raida

Läs rubriken med Tony Irving-dialekt tack.

Idag hade vi etik, svenska B och religion. Skitkul verkligen..Efter skolan så drog jag och Stibbe till stallet för vi skulle kolla när min syrra red, samt minnas tillbaka till den tiden när vi också red där. Det känns typ som ett muséeum att gå runt bland alla hästar, man har minnen av typ allt som hände i stallet.
Iallafall så kollade vi på min syrras ridlektion uppefrån läktaren där vi satt och käkade kexchoklad och drack läsk. Vi hittade även en regnjacka som typ var gjord i latex så den testade Snasse. Det såg extremt roligt ut.
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, ska kolla på Idol om en timme och garva åt alla sjuka offer om gör bort sig. Fast 2007 så tänkte faktiskt jag, Stina och Elin söka till Idol iklädda i en trippelsiameskatt-dräkt som endast våra huvuden skulle sticka upp ur. Det hade ju varit något att berätta för barnbarnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0