Mindfuck

Hej alla gåsar (eller man kanske säger gäss, skitsamma endast wesserschmittar bryr sig)
Idag har det varit en helt vanlig tisdag vilket innebar etik, natur, lunch och civilrätt. Efter skolan så ringlade jag och Tvillingarna i Ingemundebo bort till Hemköp och shoppade sockerbaserade produkter, sen åkte vi hem.
Det har varit ruttet skitväder hela eftermiddagen så jag har suttit inne och ätit chips och kollat på gamla 100 höjdare-klipp.

Juste, för alla intresserade ska jag berätta om gårdagens middag, så ni som inte bryr er kan gå och ta en powernap eller nåt. Det serverades iallafall gryta med slem-ris. Grytan var orange med kycklingbitar i så det liknade en riktigt mafioso 2001-spya. Varför gör man grytor frivilligt? Jag måste ta ett snack med kockarna här i palatset. Grytor känns liksom så passé, det var inne under sent 2007 och tidigt 2008. Nu är det snart 2010 så kom med nåt nytt (gärna ätbart) tack!

När jag ändå är inne på spy-spåret så kan jag ju meddela att våran hund måste ha nån slags sjukdom. Han spyr typ en gång om dagen. Riktigt vidrigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0