Jag vill röka det i en båååång

Godafton! Idag var det alltså fredag vilket innebar bild, civilrätt, lunch och svenska. Efter skolan åkte jag Stinky och Flippan till Jakan för att möta Ellpell, för att sedan åka vidare till Barkarby för att uträtta lite ärenden om man säger så...
Jag har egentligen inget att skriva men jag kände att nånting vill jag skriva eftersom att morgondagen kommer inte tillåta mig att sitta vid datan. Först jobb, sen hem och fixa iordning mig i ett jävligt snabbt tempo, sen möta dom 3 vise männen för att åka till Tinas 18-årsfest och sedan blir det utgång på Pilot för att en tjej i klassen fyller år.
Nu ska jag nog snart kinesa för att ammars kommer jag inte orka med morgondagen, godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0