Jag vill flytta!

Gaaaaaah! Jag är så fruktansvärt trött på att bo hemma hos mamma! Just nu vill jag inget annat än att flytta till en egen lägenhet. När pappa har skaffat en annan lägenhet så ska jag flytta hem till honom för här orkar jag inte bo längre. Jävla anusförort alltså! Och min mamma kommer jag inte alls överens med, jag tycker att hon ska ta och flytta ut till Ingarö så att jag slipper henne! Jag funderar seriöst på att göra som min brorsa. Bara sticka härifrån och aldrig mer höra av mig. Men då framstår jag som ett fegt ashole så det tänker jag inte göra.

Nu ska jag baka kokosbollar och ingen jävel i den här familjen ska få smaka. Tjofaderittan på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0