Jag och Tiffany är ute och jagar råttor

Ja, jag har samma rubrik som Sten Taxi.

Igår skrev jag inget för att blogg.se dampade hela kvällen så jag funderade på att bryta av min dator och kasta den ut genom rutan men så kom jag på att det bara var blogg.se se som var idioter så jag sket i det.
Jag träffade iallafall pappa igår och så åkte vi in till Söder och käkade middag på Koh Phangang och sen gick vi och såg den nya Beck-filmen.
Idag har jag vart skolan och haft trista ämnen. B.la psykologi med den stränga magistern med torr humor, naturkunskap och sen skulle vi till Ängskolan och kolla på nån föreläsning om mobbing. När den var slut så letade vi desperat efter nån restaurang i närheten där det inte var fullsmockat med folk men efter ett tag orkade vi inte leta längre för vi var så fruktansvärt hungriga så vi gick bort till Solnahallen och käkade istället.
Jag funderar på att ta en powernap nu för jag är så vidrigt trött. Godnatt!

Måste bara tillägga att igår på tåget så var det en tjej och en kille som stirrade asmycket. Hallå, det är faktiskt 2000-talet, har folk ingen jävla tv hemma eller!? Man får ju lust att sticka ut ögonen med en gaffel på dom som glor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0