Gordon, vilken ljuvlig ost!

Tjipp och välkommen till Hajk! Idag ska vi prata om rör, men inte vilka rör som helst, utan negrör!
Kan ni gissa vad jag har gjort idag? Gått i skolan, ovanligt va? Men jesus balle vad fort veckorna går! Fast det är ju skönt för snart är det höstlov. Iof kommer det lovet att flyga iväg men aja.
Idag har vi iallafall haft psykologi, natur, lunch och projektarbete. Fillesjong var magsjuk. Därför är jag extremt rädd att jag är smittad eftersom att jag har varit med henne. Jag får väl be till gud att jag ska skonas från denna vidriga sjukdom.
Nu måste jag byta om för snart ska jag bege mig ner till tåget för att möta Elin aka Nille aka Nile och åka in till Söder för att käka middag hemma i Ylvas lilla 1:a. Sen ska vi på dans och shejka fettvalkarna så att hela Uppland skakar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0