Georgy

Gissa vilken tid vi började idag..Vi har ialafall haft projekt hela dagen och efter lunch så åkte skulle Sniff in till stan och provjobba och själv ålade jag mig hem och la mig i sängen för jag fick grymt ont i magen. Nu har det dock gått över och jag ska snart iväg och dansa. Det känns som att jag nyss skrev att jag skulle på dans men det var tydligen en vecka sen. Tänk vad tiden går fort.
Btw, idag har Filling varit spårlöst försvunnen. Helt okantaktbar på mobilen så vi antog att hon var mördad. Vi får väl se om hon uppstår tills imorgon..(:

Dom senaste dagarna har jag ätit ovanligt många päron och eftersom att jag är lat så har jag inte orkat slänga skrutten så det ligger en hel hög med päronskrutt och samlar flugor alldeles vid min dator. Mitt mål är iallafall att ta bort dom innan 2009 är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0