Fjodor

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Dagen började med etik och då kollade vi på nån spansk film som jag tror mig ha sett förut, men dom verkar bara ha en skådis i Spanien så det kan ju ha varit en annan film. Men jag känner igen den så skaaaapt asså. Sen var det projekt, lunch och lite mer projekt.
Klockan 1 slutade vi och då åkte jag och Phyllis till stan och så brände jag 627 spänn inne på Åhléns. Sen spenderade jag lite pengar på Hemköp också, b.la 1 liter Brämhults hallondryck (som jag förövrigt redan har druckit upp), en islatte och 3 kexchoklad.
Sen åkte vi hem och jag funderar på att städa mitt rum, det finns typ inte en enda tom yta på golvet för jag tror att min garderob har exploderat. Mitt bland alla kläder ligger Bobbo Krull och snarkar också.
Sa jag förresten att jag heter Staffan Heimersson?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0