Elin, saknar du en blå/grön liten dinosaurie?

Hej alla schlagerbögar! Idag har vi haft bild, projekt, lunch och lite mer projekt (det känns som att jag skrev exakt samma igår fast med etik istället för bild).
Efter skolan mötte jag pappa så åkte vi till Solna centrum och fikade och så köpte jag ansiktsfärg till mitt och Saras svartjobb imorgon. Jag införskaffade även 3 st block till skolan. Ja, jag går fortfarande runt med blocket från förra året och skriver på dom få sidor som finns lediga.
Ikväll ska jag bara softa faktiskt. Det känns som att jag kommer att somna tidigt med tanke på att vi aldrig har några sovmornar längre så i slutet av veckan är man så gott som död.
Nehepp, vad sägs som lite krubb i kistan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0