Clifton Fexmo

Idag började vi 08.20 med etik och då satt vi i 80 minuter och skrev en analys på den sugigaste filmen jag någonsin sett. Fader Amaros synder hette den visst, se den inte! Sen var det svenska och då kollade vi på Troja men jag är inte så förtjust i krigsfilmer så jag förstår inte så mycket av den filmen. Aja, roligare än att ha lektion.
Efter det blev den lunch, sen mentorstid och sist religion. Efter religionen slutade vi och jag åkte hem och checkade webb-tv ända tills Andreas ringde och bad mig börja koka makaroner (stuvade makaroner för att vara korrekt) och det gick ju helt åt helvete som vanligt när jag lagar mat. Hela köket var rökfyllt när mamma kom hem jag jag känner att det är inte första gången...Jag kanske bara ska inse att jag inte är gjord för att laga mat. Efter middagen så åkte jag och mamma till Stinsen och gick runt i affärer och sen fikade vi på Wayne's Coffee. Efter den svullstunden åkte vi hem och jag kollade på Idol och störde mig på alla människor som kan sjunga. Varför kan inte jag sjunga liksom!?

Jag har en fet träningsvärk i axlarna efter dansen igår. Vi körde styrka och otränad som man är så är man nästintill orörlig idag. En annan grej som vi gjorde var att vi skulle vara i 3 grupper och varje grupp skulle öva in koreografin för att sedan ha en miniuppvisning för dom andra grupperna. Jag skäms kan jag säga. Jag såg antagligen ut som en höna.

Nej hörrnini, nu ska jag nog gå och lägga mig för jag är så satans trött. Imorrn är det iallafall fredag och det känns sjukt skönt. Synd bara att jag ska jobba på lördag, det förstör ju helgkänslan en aning men man får väl trösta sig med att det bara är 4 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0