Boston Tea Party

Pomfritt!
Vid 10-tiden imorse så ringde dom från Boston Tea Party och frågade om vi fortfarande skulle komma på inspelningen idag. Jag hade helt glömt att jag och Stina bokade biljetter dit i somras så det kom som en liten överraskning. Vi åkt iallafall till Frihamnen mot eftermiddagen och plockade väskorna fulla med gratis chipspåsar, Red Bull och mineralvatten och väntade på att inspelningen skulle börja. Det började vid 5-tiden och ja och Stina hamnade på platserna längst fram i mitten. Flyt.
Nån gång vid 9-tiden så var det slut så jag och Stiffe haffade Filip och Fredrik och plåtades med dom och sen hämtade vi en goodiebag och drog hem. Tänk vilken tur att dom ringde, annars hade vi förmodligen glömt bort det helt.

Jag ser ut att vara 2 äpplen hög. (Fler bilder kommer antagligen imorrn men min kamera suger apanus så det är inga höjdarbilder direkt..)

Kommentarer
Postat av: Jag känner mig Patrik just nu!

:D

2009-09-20 @ 22:58:35
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0