Birk

Nu har jag duschat och ska lägga mig i sängen och kolla på tv. Dvs utröstningen på Idol som jag missade men nu kom jag plötsligen på att det inte börjar förren om en timme. Då får jag väl kolla på nåt skitprogram fram tills dess då.
Jag och Pelin åkte iallafall till Ylva och käkade middag. Vi satt som 3 asiater på golvet i hennes lilla söta lägenhet och åt köttbullar och makaroner. Sen glömde vi bort tiden och fick rusa till dansen. Det var iallafall skitkul idag och vi fortsatte på koreografin som vi lärde oss förra veckan, den är riktigt mafioso alltså. Förstår inte hur jag ska lära mig den.
Btw, jag måste tjacka en ny vinterjacka! Det är så svinigt äckligt kallt ute. Istiden är tillbaka gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0