2 födelsedagar. En kväll

Gårdagen var jättelyckad. Först jobbade jag ju till klockan 4 och efter jobbet rusade jag hem ätandes på cheeseburgare eftersom att jag inte skulle hinna äta middag, och så gjorde jag mig iordning och vid halv 7 mötte jag Stina och Elin. Vid 7 så kom Fille och Tess oxå och så tog vi tåget mot Spånga och mötte upp Ylva. Sen tog vi bussen till lokalen där festen skulle vara, och Tina hade gjort jättefint. Vi drack drinkar (och jag hällde en hel Xider över mitt ansikte och hår så jag kände mig verkligen jättefräsch sen..), käkade födelsedagstårta, rökte vattenpipa och dansade soultrain.
Efter en lyckad kväll så begav vi som var 18 vidare in mot stan för att festa vidare. Tina och alla andra skulle till Ace så vi skildes åt eftersom att jag, Stina och Fille skulle till Pilot och fira en klasskompis som fyllde 18. Det var sjukt kul på Pilot och vi blev kvar tills dom stängde. Då traskade jag, Stina och Fille bort mot Donken på Vasagatan med köttiga fötter och käkade ända tills personalen kastade ut oss. Då gick vi bort till nattbussen och sov hela vägen till Jakobsberg. När vi väl kom till Jakan så skulle inte bussen hem till Stina börja gå förren om en timme så hon slaggade hos mig istället.
Jag kan säga att idag så är mina fötter så gott som döda. Jag går som ett 80-årigt riksmongo.

Bilder kommer lite senare, tjipp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0