Vila inte i frid

Idag är det alltså den 1 oktober. Det innebär att min lilla brorson fyller 2 år. Jag vill passa på att gratta honom även fast jag aldrig har träffat honom och att han förmodligen inte ens vet att jag finns. Han är ju så liten så han kanske ändå inte hade fattat iof.
Igår fick jag även veta att min brorsas pappa (vi har inte samma pappa men min pappa har alltid varit som en fosterpappa till honom eftersom att hans egna pappa öhm..var inte så bra) dog i söndags. Jag kan ju säga att det är ju inte direkt någon sorg för våran familj pga av vissa anledningar. Jag är egentligen inte heller förvånad att han dog, jag är snarare förvånad att han inte dog tidigare. Det kan låta grymt men han var ingen bra människa om man säger så. Jag tror inte ens att min bror sörjer honom så som han har betett sig. Jag hoppas iallafall att Jimmy och hans lilla familj har det bra och att han nån gång förstår hur mycket jag saknar honom.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0