Vad knoppa dom godarna ser ut!

Hej allesammans! Idag jobbade jag som vanligt och efter jobbet så begav jag mig mot Kungsholmen för att käka middag på Texas Long Horn med mamma, Andreas och Johanna. Jag åkte till Fridhemsplan men på nåt sätt så lyckades jag komma fel så att jag inte hittade till fittrestaurangen. Därför var jag extremt sur när jag väl kom fram och som grädde på moset så börjar jag känna mig förskyld också. Hoppas att det bara är inbillning för jag har inte tid med att vara sjuk nu. Fast jag kommer väl antagligen bli sjuk på lovet som vanligt så jag behöver nog inte oroa mig..
Oj, nu börjar fotbollen! Nu ska Sverige fasen vinna över dom slemmiga daenskarna. GOODBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0