Trött och arg

Gårdagen var lyckad. Jag, Stna ochFille mötte upp folket från Köping och begav oss till Grodan Sergel. Synd bara för en av killarna som inte kom in eftersom att bitchvakten ansåg att han inte hade tillräckligt vårdad klädsel så det var bara för honom att ta första bästa taxi hem till Köping. Vi andra festade väl till 4 och sen drog vi till Donken. Efter det så skildes vi åt och jag, Stina och Fille tog nattbussen hem och jag kom väl i säng runt halv 6 och idag var det bara att gå upp när klockan ringde kl 9 efter typ 3 timmars sömn eftersom att jobbet kallade. På jobbet har jag varit flummig och inte gjort det jag skulle. Jag har mest stårr och skrattat åt allt och gjort olika frisyrer på Cissi. Men det var inte alls mycket folk idag så det fanns ändå inget att göra.

Just nu sitter jag och känner hur jag blir tröttare och tröttare. Jag är arg på allt och alla och det är väl konsekvensen av att knappt sova något. Det lär inte bli så mycket sömn i natt heller för det vaknas fest hos Skeppet inne på Söder så imorgon kanske jag är ännu argare (om det nu är möjligt).
Just nu känner jag att jag inte alls har lust att gå ut ikväll av nån anledning. Helst av allt vill jag bara ta på mig myskläder och lägga mig i sängen och kolla på film för att sedan sova 24 timmar i sträck typ. Men jag ändrar mig nog under kvällen förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Svenbertil

jag kan känna igen mig i de sista tre raderna haha.

Men men...krökar ni?

haha skoja:P

Men man får väl åka dit, dricka de dom köpt och åka hem igen...jag ska iaf INTE va uppe till 6 idag hade ja tänkt :P hah

2009-10-31 @ 19:03:49
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0