Toffeldjur

Jag har ett toffeldjur här hemma. Han heter Bobbo Krull och är egentligen en liten hund men han är fullkomligt förälskad i mina tofflor. Så fort han får tillfälle att komma in i mitt rum så rusar han in och greppar en rosa toffel i käften och kutar ut och försöker först mörda tofflen genom att bita i den och slänga runt den. Sen lägger han sig ner brevid den och somnar medans han med vakande tassar håller ett fast grepp om den så att man inte har någon chans att ta tillbaka den får då freakar han ut. Han är söt den där Bobbo Krull..

   


Kommentarer
Postat av: Sjöodjursmannen

Nej men ååh va gullig lilla bobbo är!!

Jag bli helt förälskad bara av att kolla på bilderna! haha :)

2009-10-22 @ 23:00:23
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0