Throw your brother in jail

Godeftermiddag bönder! Idag började skolan precis som alla andra torsdagar med etik. Sen var det svenska som typ är historia och jag fattar absolut ingenting. Efter det blev det lunch på Solnahallen och sen var det religion som är så jädra ointressent att man vill skjuta skallen av sig. Klockan 2 slutade vi iallafall och då mötte jag min pappa som hade köpt nya hörlurar till mig och sen åkte jag och Snoffs hem.

Igårkväll så var jag på dans och vi har börjat på en ny koreografi som är så jädra svårt att jag tror fasen att det är omöjligt för mig att lära mig den. Det känns oerhört tveksamt.

Juste min boss ringde och frågade om jag kunde komma till jobbet 10.30 på lördag och förbereda ansiktsmålningen och råttig som jag är så svarade jag ja. Bajshelvete, jag vill inte vara dör i 1½ timme extra! Aja, får väl trösta mig med att jag får mer stålar. Imorgon kväll blir det ändå lugnt, då ska jag hem till Fillidutt och dippa chips i guacomole samt äta kroketter. Kurt och Skurt ska också dit och jag och Skurt har förberett en liten suprise men den kommer hållas hemlig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0