They don't care about us

Morsning korsning! Dom senaste dagarna har jag stört mig nåt olidligt på blogg.se eftersom att det har tagit ca 34567895074 miljarder år att logga in och klicka sig vidare. Nu verkar det dock som att skithögarna som jobbar med den här sidan har lyckats fixa det. Applåder åt dom.
Idag var det iallafall en kort dag i skolan. Vi började 08.20 med etik som jag hatar mer en någonsin nu. Sen var det några minuters naturkunskap och sen slutade vi för att juridikläraren aka Skatan var sjuk. Därför så åkte jag och Sniff bort till Max och käkade lunch i nån timme. Efter det så gick vi hela vägen tillbaka till Sundbybrgs station för att ta tåget till Barkarby så att vi kunde ta bussen hem till Stinky för att hon skulle hämta ett linne som hon hade köpt på Ginatricot så att vi kunde åka tillbaka till Jakobsberg och byta det. Invecklat va?
Jaja, sen gick jag hem till mig och satte mig framför datan och började knapra på mina torra nötter eftersom att jag ska sluta äta godis/läsk på vardagar (jag drack iof en stor mugg Coca Cola till lunch men det räknas inte idag).
Om ett tag ska jag rulla ner till tåget för att åka till det fííína Östermalm och käka middag med farmor och farfar samt träffa pappa. Jag ska be min pappa att köpa nya hörlurar till min mobil eftersom att dom fick för sig att gå sönder för några veckor sedan och jag vill inte pröjsa ett par nya för det känns så slösigt med pengar.
Nu ska jag sjunga en visa, adjöss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0