Studentmössa

Idag började dagen med ett saftigt prov i psykologi som gick apdåligt. Tveksamt om jag får ett enda rätt faktiskt. Sen var det några minuters religion och efter det skulle vi prova studentmössor samt beställa dom. Nu blev man ännu mer taggad på att ta studenten, shit vad man längtar asså! Vi fick även tillbaka civilrättsproven efter lunch och kors i fucking taket så fick jag G! 15/20 p, det hade jag inte direkt förväntat mig så det kom som en överraskning. Efter den trista lektionen så var det bild och sen slutade vi. Då gick jag, Steffen och Fårten till Hemköp och köpte...håll i er nu...NYTTIGHETER! Jag tjackade torkad ananas och nötter för nu ska vi bli lite nyttigare och inte käka godis varje dag. Får se hur länge man klarar av detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0