Pitt-i-panna

Elin tror att pytt-i-panna stavas "pitt-i-panna". Det tyckte jag var roligt.
Okej, idag började dagen med bild när vi skulle vara 2 och 2 och hålla i samma pensel och måla någonting på temat cirkus utan att prata med varandra. Det måste sett ut som att alla var utvecklingsstörda när vi satt där och målade. Fast extremt skön lektion, det är ju inte precis ansträngande liksom. Sen var det civilrätt och man skulle fortsätta att göra 3 case men jag och Svenne chansade på 3 st med extremt korta svar och sen stack vi och käkade. Efter lunch så hade vi svenska och då kollade vi klart på Troja, sen slutade vi. Då köpte jag och Stibbe godis på Hemköp och sen satt vi på en bänk och åt för att jag skulle fördriva tiden tills halv 3 eftersom att jag hade tid hos optikern. Efter jag hade varit hos optikern så åkte jag in till stan och käkade middag hos farmor och farfar och sen drog jag hem.
Nu sitter jag här framför datan och mår jättekonstigt. Jag har ont i högra örat (det har jag haft hela dagen), jag känner mig tung i huvudet och jag börjar fantisera att jag håller på att bli magsjuk. Jag fruktar kommande natt alltså. Imorgon ska jag jobba också, kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0