Nema problema!

Idag har vi haft bild och sen prov i avtalsrätt. Det gick ju ehm...som det gick. Jag vill helst inte ha tillbaka det iallafall. Efter den lektionen gick jag, Sven och Frasse till Subway och käkade och sen drog vi mot Jakan och shoppade loss på Coop. Sen knatade jag hem och ha suttit hur länge som helst och försökt ändra min besällning på studentmöss-sidan. Det ska alltid krångla när jag ska göra nåt men till slut löste det sig iallafall. Annars hade jag nog sprängts av ilska.
Ikväll ska jag ju somsagt hem till Filipapapapapapa tillsammans med Snorre och Röd-Balle för att kolla på Idol och laga middag. Imorgon blir det jobb, verkligen jätteroligt....
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0