Mauds Tango

Hej alla fruktkakor aka bögar! Jag har varit lite frånvarande från den här toppbloggen dom senaste dagarna och det kan bero på att skolan har tagit över fritiden. Igår hade vi ett jättestort naturprov och man får väl hoppas på godkänt annars tror jag att jag hoppar framför ett tåg. Jag orkar inte plugga in allt igen. På kvällen så var jag på dans och när jag om hem läste jag igenom 2 häften eftersom att vi hade prov i Etik och skitfrågor idag. Provet gick sämst eftersom att läraren hade envisats med att skriva så jäkla svåra g-frågor och för att få g så måste man ha svarat rätt på ALLA g-frågor så hej ig! Därför ser jag inte fram emot religionsprovet som är efter lovet  eftersom att det är hon som är larare och man ska typ kunna 100 sidor om Hinduismen och Buddhismen. Vem bryr sig liksom? Ett gäng flummiga indier som tror att dom lever i en sagobok, get a life!
Efter skolan åkte jag hem och sen hämtade pappa upp mig så åkte vi och käkade middag på O'Learys i Sumpan så nu är jag mätt som en gödgris.
Jag ska njuta av kvällen utan läxor genom att krypa ner i sängen och kolla på "Mammas pojkar" och "Inlåst". Imorgon blir det en fet sovmorgon (jämfört med vad vi har annars iaf) eftersom att vi ska till Konserthuset med klassen. 10.30-13.00 sen är det HÖSTLOV! Fatta vad skönt. Fast jag har tagit ut segern i förskott för jag räknar det som hästlov redan nu eftersom att vi inte har några lektioner imorrn ;)
Mupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0