Mary Christmas

Hej alla glada! Igår försökte jag plugga på eftermiddagen men det slutade med att jag somnade och på kvällen så fastnade jag framför tv'n så jag var inte så jäääätteförberedd på proven idag. Juridikprovet gick bajs för att uttrycka mig lite finare och svenskaprovet hoppas jag gick aningen bättre eftersom att jag fattade lite mer av det. Även om jag tycker det är sjukt ointressant att läsa om grekiska antiken. Jag skiter väl i vad dom gjorde då och vilka gudar som fanns. Jag lovar att det e nån snubbe som hade tråkigt som har suttit och hittat på allt det där, ingen människa kan väl ärligt talat tro på gudar! Man fick iallafall gå när man var klar med svenskaprovet så vid 1 slutade vi. Då åkte jag, Steffen och Fårten till Vinsta för att Steffen skulle kolla på en vinterjacka. Dessvärre fanns inte den så vi gick in på kiosken (läs; Coop Forum) och handlade en energidricka och en dubbelnougat. Sen åkte vi hem.
När jag kom hem så hade mitt paket kommit med lite kläder som jag hade beställt från H&M nu i veckan. Mitt andra paket från Halens med min vinterjacka skulle tyligen också ha kommit men såklart så var det paketet på villovägar, det hade hamnat någonstans i Göteborg så jag får väl vänta ytterligare några dagar. Vad är det för gorillor som jobbar på det där företaget egentligen!? Dom måste ju vara mongolider hela bunten.

Ikväll blir det lugnt, kung Triton och Quasimodo kommer hit och kollar på Idol och tjockar sig med mig. Imorgon blir det jobb och sen ska jag ut på restaurang med mamma, Andreas och Johanna. Jag gav ju mamma i födelsedagspresent att jag skulle bjuda henne på Texas Long Horn så dit ska vi imorrn (OBS, hon fyllde år i somras men min familj är lite sega av sig).

På måndag är det psykologiprov. HELVETES BAJSKORV! Kan man inte få helg i det här samhället eller!? Vem fasen sätter ett prov på en MÅNDAG!? Jo, våran feta psykologilärare som ser ut som en gödgris! Tack och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0