Kicken

Hej ALLAH!
Idag har vi haft psykologi, religion, lunch och civilrätt. Jag, Stiffe och Flibbeh sket i bilden eftersom att vi prioriterade shoppande av skor i första hand. Extremt mycket viktigare! Efter besöket i stan åkte vi hem och nu har jag precis avnjutit en middag bestående av makaroner och skinksås. Inte så gott men helt OK med tanke på vad som brukar bjudas på här hemma. Jag och mamma har suttit i 45 minuter och pratat kicken-chicken-språk så Andreas tröttnade pyste iväg. Det språket är förskräckligt roligt men det är rätt svårt att förstå vad det går ut på om man inte heter Jessica, Stina eller Filippa. Men nu har jag alltså lyckats lära min mamma detta partytrick så hon har suttit och gapflabbat åt massa roliga ord. Jag borde plugga eftersom att vi har 2 prov på fredag men nånting gör att det aldrig blir av. Det kommer väl sluta med att jag sitter med världens panik på torsdag och inte har öppnat böckerna än...
Nej hörrnini, nu ska jag sätta mig framför tv'n och fördriva tiden tills "Svenska Hollywoodfruar" börjar. Ofantligt underhållande program :)

 

Bild 1: Filles fantombild av snubben som förföljde henne och Oliven
Bild 2: Cajsabajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0