Kanelbullens dag

God afternoon!
Igår jobbade jag 12-16 och det gick väl hyffsat fort eftersom att jag och Hanna har infört ett klockförbud som innebär att man inte får kolla på klockan förren det har gått väääldigt lång tid och igår så lyckades vi faktiskt vänta tills klockan kvart i 3. Det är ett hett tips till er med ett jobb där tiden går extremt långsamt.
Efter jobbet så åkte jag hem i regnet och så stekte jag och mamma hamburgare och sen svullade jag chips resten av kvällen. Kände mig fortfarande lite småkonstig i kroppen igår så det var skönt att bara stanna hemma i soffan och kolla på pensionärsprogrammet Körslaget. Somnade rätt tidigt också och idag vaknade jag upp och mår faktiskt bra. Men jag har ändå inte orkat gå utanför dörren så jag har suttit vid datan och kollat på tv. Borde egentligen plugga eftersom att vi har 2 prov den här veckan men det tar verkligen emot att behöva plugga på en helg. Dessutom så är proven inte förren på fredag så jag får väl plugga efter skolan istället.

Juste idag är det ju kanelbullens dag också, men det orkar jag inte fira för bullar äter jag hela året ändå. Jag kanske kalasar till det lite med en kaka istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0