Jag känner för att mörda

Vilken fantasktisk morgon! Man vaknar av att hunden står och biter i en pipleksak precis utanför min dörr. Jag hade iof inte kunnat ta nån vidare sovmorgon idag eftersom att jag ska åka till goa Göteborg (NOT) om typ en timme och jag har inte börjat packa än.
Sen måste jag bara meddela att jag när jag kom in i badrummet så fick jag syn på mitt champagnebadskum som jag fick i födelsedagspresent stå på badkanten. Med bara hälften kvar i! Jag fick en känsla av att det var min lillasyster som hade varit där och nallat av någon anledning eftersom att hon badade igår och hon råkar älska att tömma våra tvål och schampooflaskor ner i badet så vem skulle det annars vara? Jag försökte lugnt och sansat fråga henne "Ursäkta, men har du tagit av mitt dyra champagnebadskum?" och då förnekar ungjävlen och säger att hon inte har det trots att jag VET att det är hon eftersom att det är varken mamma eller Andreas som har gjort det. Just i det ögonlicket såg jag en sekvens i min hjärna att jag susade fram genom luften på 2 sekunder likt Voldemort i Harry Potter och tog ett strypgrepp på varelsen som ska föreställa min syster. Men istället vände jag på klacken utan ett ord och sa "Jag är mycket besviken på dig Simba..." Nej jag skämta, det sa jag inte alls. Jag minns inte vad jag sa ens och det känns oväsentligt. Vem bryr sig om mitt badskum egentligen?
Jaja, nu MÅSTE jag packa, ha det så kul här uppe i Stockholm kära vänner för det ska inte jag ha i Göteborg ;)


Göteborg 08


Kommentarer
Postat av: Sarabii

HAHAAHHAHHA va sjuk du e:P

med jag vet hur de känns när någon tar utan att fråga, man kokar innombords nåt så in i helvete!

Ha de så kul i Göteborg!

och hälsa Glenn!

2009-10-27 @ 13:40:23
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0