Jag är en ganska vanlig kille i mina bästa år

Godmorgon Sverige! Har ni ställt om klockan? Jag vaknade klockan 9 men eftersom att det är vintertid så var klockan egentligen bara 8 så det var bara att gå upp eftersom att jag inte kunde somna om för att min familj har en dålig ovana att dom väsnas extremt mycket på morgonen. Särskilt dom mornarna som man är ledig.
Vi 12-tiden ska jag in till standen Townsville med Stimp. Jag har en känsla av att den här dagen kommer kännas väldigt lång, men det är ju egentligen bra för då känns höstlovet kanske längre....eller?

Nu ska jag äta en vaniljbulle som mamma hade köpt till mig igår men som jag inte okade (läs: jag hade käkat för mycket chips, choklad och rostat bröd (?))


EM 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0