Idol

Undra vem som åker ut ur Idol...Själv tycker jag att hon Reza ska resa hem. Usch vilken trist människa att kolla på.

Imorgon SKA jag städa mitt rum för det är riktigt scabbigt för tillfället. Jag har en tendens att hämta in glas, tallrikar m.m och sen låter jag det bara stå och ruttna i rummet. Om man lyfter på berget av grejer som ligger på skrivbordet så hittar man ett och annat päronskrutt och sängen går inte att avgöra om det är en säng eller garderob längre. Jag får liksom ligga som en litet frimärke längst ut på sängkanten för jag får inte plats pga av den enorma klädhögen som blir större och större i sängen. Igårkväll när jag la mig kände jag att det var hårt i ryggen och då låg jag på en penna som stack mig i ryggen. Nej nu ska det ske en förändring. Jag måste städa mitt badrum också för jag ska inte ens tala om hur det ser ut där. Det är typ ett fall för "Rent hus".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0