Höstlov!

HÄSTLOV höll jag nästan på att skriva men jag menar såklart HÖSTLOV! Idag var vi ju som sagt på nån trist FN-grej i Konserthuset som höll på från 11.00-13-00. Först fick men en FN-bakelse som smakade jättevidrigt och sen satt vi i 2 timmar och lyssnade på torra gamlingar som pratade. Jag vet inte ens vad dom pratade om för jag lyssnade absolut ingenting. tråkigt var det. När vi hade pinat oss igenom dom 2 timarna gick jag, Stina aka Allah, Fille och Pamela till Donken och käkade. Sen åkte vi hem och hela vägen hem var jag extremt pissnödig bara så att alla vet.
Ikväll blir det lugnt, jag ska kolla på Idol och Cirkus Möller. Sen ska jag antagligen svulla som in åt helvete. Imorgon ska jag jobba 12-16 och jag ber till gud att dom timmarna går snabbt för jag har så fasansfullt trist jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0