Hipp hurra för här kommer Bumbibjörnarna

Idag väcktes jag vid 8-tiden av ett sms från Strippe som undrade vart jag var. Jag hade tydligen stängt av mitt alarm i sömnen och fortsatt sova så jag missade psykologin där vi skulle få tillbaka proven. Stinky och Fillefjongkalsong tog iallafall mitt prov åt mig och jag hade ju förväntat mig ett fett stort ig men så hade jag tydligen fått vg-! Hur det gick till har jag inte en blekfet jäkla aning om men glad blev jag. Sen var det religion, lunch, civilrätt och bild. Efter skolan åkte jag hem och satte mig framför datan och la mig sedan i min säng och bara låg där i en timme och glodde. Som en slags meditation, jag kanske ska satsa på att bli Buddha?
Mamma ringde och sa att dom skulle köpa pizza och det bangar man ju inte på så snart ska jag svulla. Jag borde plugga lite natur också, för vi har ett fetans stort prov på onsdag. Ska nog läsa lite nu faktiskt.
Har're fräscht (som Shire en gång sa..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0