Herman Dill

God förmiddag! Eller eftermiddag. Imorgon är det psykologiprov och jag satte mig och försökte läsa igenom mina anteckningar men så fick jag syn på reprisen av Idol på TV4 så jag fastnade där trots att jag såg det i fredags. Jag gör allt för att slippa plugga nån rutten psykologi. Dessutom så är den där feta läraren så himla otydlig med vad vi ska kunna på provet så han får skylla sig själv om jag får ig.

Förresten, har ni sett McDonalds nya kampanj Big Mac Forever? Man kan alltså köpa en meny som innehåller 2 st Big Mac, en stor pommes frites och en stor läsk. Vem orkar äta det liksom? Fast just nu känner jag mig riktigt sugen på en fet Big Mac för det var ju inte riktigt igår man åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0