Hej tjejer! Hej Filippa!

Idag klev jag upp exakt klockan 06.54. Jag hade tänkt mig att ta en fet sovmorgon och ligga i sängen hela dagen med dom planeran kraschades när min lärare ringde igår och sa att jag skulle ha samtal 09.15 idag så drömmarna om en sovmorgon blåstes bort lika fort som dom kom.
Samtalet gick iallafall bra och sen åkte jag hem och svullade glas och satt vid datan. Efter ett x antal timmar så bestämde jag mig för att lägga mig på sängen och läsa sidorna i svenskaboken som vi ska ha prov på. Jag somnade någonstans vid Iliaden, sen blev det becksvart. Efter nån timme eller 2 så vaknade jag upp och märkte till min förtjusning att min lilla hund hade kommit hem så då åt vi vindruvor tillsammans. Eller jag åt vindruvor och ha satt brevid med sina ledsna ögon och såklart kunde jag inte motstå frestelsen att dela med mig av dom delikata druvorna.
Nu sitter jag och förereder mig inför dansen. Jag borde ha övat på koreografin men jag vet inte vad låten heter och det känns så fåraktigt och stå och dansa utan musik så jag tror jag avstår. Jag får helt enkelt vänta tills ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0