Hej Stockholm

Ge mig ett S! G mig ett T! Ge mig ett O! Ge mig ett C! Ge mig ett K! Ge mig ett H! Ge mig ett till O! Ge mig ett L! Ge mig ett M! VAD BLIR DET!? STOCKHOLM!
Nu är jag alltså hemma för dom som inte har fattat det. Jag har faktiskt haft det bra, tro det eller ej! I tisdags kom vi till Göteborg vid 3-tiden och då var vi bara hemma. Eller jo, vi åkte till affären och handlade middag för den som bryr sig. I affären fanns det en juicemaskin så att man kunde provsmaka nån ny juice så jag och Hannah stastade stenhårt och drack 7 glas var. Sen åkte vi hem och käkade middag och lite senare på kvällen så insåg jag och Hannah att det bara var skit på tv'n så vi gick upp till affären igen för att hyra en film samt fortsätta med vårat juicedrickande. Fast denna gången drack vi bara 5 glas var och sen begav vi oss mot godishyllan och inhandlade onyttigheter och så hyrde vi "Låt den rätta komma in". Den sög apballe. Först så hackade skivan så då kopplade vi in min bärbara dvd till tv'n men då försvann färgen så vi fick kolla på filmen svartvitt. Då blev den ännu sämre. Det blev iallafall en tidig kväll och på onsdagen (igår alltså) så åkte jag med pappa in till stan (Göteborg alltså) för att gå runt lite och sen skulle han göra nåt jobb så jag knatade runt lite i Nordstan och på Avenyn. Mobbat att gå runt själv men aja. Sen åkte vi hem och till middag så gjorde pappa och Matte pizza. Alltså inte sån där äcklig som man bakar degen själv utan man kunde tydligen köpa färdig riktig pizzadeg så det smakade nästan som på pizzerian. Gott var det iallafall. Jag färgade även Hannahs hår mörkbrunt för den som vill veta. Igårkväll tog jag det lugnt och låg och kollade på tv, sen somnade jag.
Idag vaknade jag vid 9 och käkade frulle och vid halv 11 så åkte jag och pappa hem. Usch vilken lång och dryg bilresa. Nu är jag iallafall hemma och ska väl packa upp och käka något. Ikväll är det Mammas pojkar och Inlåst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0