Hasse Hare

Idag jobbade jag 12-16 as usual. När jag kom till jobbet så märkte jag att min väst hade gått sönder och inte fanns det några nya på lager heller men Isabell var snäll och lånade ut sin till mig. Förövrigt var det väldigt trist. Det var rätt mycket folk men ändå fanns det inget att göra. Haha, det kom typ värsta Indien-invasionen med tp 20 indier som envisades med att beställa i samma kassa och så fick dom vänta på sina fiskburgare och då dampade dom loss och skrek på sitt fula indiska språk. Tycker synd om hon som stod i kassan och fick ta emot skiten, ibland har jag tur att jag inte behöver stå där för jag hade antagligen inte klarat av en sån diskussion med fula indier.
Nu är jag iallafall hemma och sitter och hungrar ihjäl. Jag har inte ätit någonting sen klockan 9 imorse. Bra Jessica! Måste även ta tag i mitt rum och mitt badrum för det är så jädrans vindrigt. Jag ska inte ens ta bild på det för man skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0