Pictures

Här kommer lite crap-bilder som jag tog i veckan. Varning för en hel del fjortisbilder.

Det haer aer Cleio. Nej jag skoja bara, Musse heter han :)


Sminktime


Tjolahopp tjolahej


Hannah ser ut att ha gått loss på haschet och själv skojar jag till det med en Amir-käft


Finn 2 katter


Bertil Blåsläpp


Skogspromenad en sen kväll för att hyra en B-skräckrulle


Marabou Vinter. Den smahade öhum....pepparkaka? Det blir en tumme ner för den


Den osminkade sanningen. Lägg märke till att mitt ena öga är extremt mkt torrare utan smink än mitt andra.


Hårfärgning


Efterbild (borde ju ha lagt en förebild innan men aja)


Fjortis


Tarzan knoppar


Hannah


Jesus


Lite retard eller?


En till fjortisbild


Här kommer "före"-bilden på Hannahs hår. Typ grönt..


JB


Hannah


Balder var stängt. Hade varit så mysigt att åka runt där i det svinkalla vädret men en annan gång kanske ;)


Pappa & jag skulle fika uppe i Gothia Towers men dom hade tydligen stängt fiket där så vi gick vidare.


Sant


Där pappa skulle jobba medans jag fick gå runt som ett offer på stan


När vi kom hem slogs jag av tanken hur trist hösten är! Kolla vad brunt och systert allt är liksom.


Tråkigt


Musse kom och höll mig sällskap medans jag satt och läste tidningen (låter som att jag är värsta mysfarbrorn på 80 bast)


Mårten


I Hannahs skolkatalog så kollade jag på spexfotona och fick se denna klass som hade USA-tema. Garvade sjukt mkt åt den s.k negern i mitten som ska föreställa Obama.


Trött


Sovsällskapet stog Tarzan för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0