Det luktar kruka här...

Idag började vi 08.20 med etik. Jag tänkte skriva bajsetik men idag tänkte jag inte vara så negativ så jag nöjer mig kort och gott med "etik". Efter det så hade vi svenska och då skulle man läsa typ 20 sidor i svenskaboken (som luktar spya) men eftersom att romarriket inte intresserar mig ett dugg så blev det inte så mycket läsning.
Sen var det lunch och jag och Stiffe käkade pannkakor, för att sedan gå tillbaka till skolan och ha mentorstid och sen religion. Det var min underbart roliga skoldag det!
När jag kom hem så åkte jag nästan direkt till stallet och kollade när Johanna red. Det var så sviiinigt kallt så jag trodde seriöst att min hjärna hade förfrusit, det kändes liksom som att jag bara hade en isklump innanför pannbenet. Jag vill inte ha vinter! Herejösses, idag var det liksom kallare än någonsin, kan det bero på att det är oktober?

Filling var fortfarande sjuk så nu återstår det att se när magsjukan invaderar min kropp. Jag ska göra allt som står i min makt för att skona mig från detta. Någon som vet hur man ska skydda sig mot denna vedevärdiga sjukdom? Jag kanske ska kuta in på sjukhuset och be att dom söver ner mig tills sjukdomen har lämnat min kropp. Nej men gúúúúúd Fredrik vad jag går överstyr! Jag har ju inte blivit sjuk än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0