Be a man!

Hejs svejs i svampbobskogen! Igårkväll var jag ju som sagt hemma hos Flippan och kollade på Idol tillsammans med Svinto och Elinstallation. Vi lagade mat och kollade på Idol. Jag och Stina framförde även våran suprise. Den blev väl inte riktigt som man hade tänkt sig men aja. Lite senare dök även Oliver in i Filles palats och joinade vårat Idol-tittande. Vid halv 12 kom jag hem och slocknade direkt eftersom att jag skulle gå upp 08.00 idag.
Usch vad ruttet att inte få sova hur länge man vill på helgen. Jag hasade mig iallafall iväg till jobbet lite senare än vad jag tänkt mig men eftersom att jag stressade som en galning från centralen så blev jag bara några minuter sen. I början så var det typ inga folk så jag satt i 1½ timme vid ansiktsmålarbordet och glodde som en kamel medans min boss serverade mig latte efter latte. Jag tror ärligt talat att jag hann svepa i mig 3 stora latte på en timme. Jag blev pigg iallafall. Vi hade som mål att måla 30 ungar idag och vi brukar aldrig nå upp till våra mål så vi körde järnet för att slå Kungsgatan och Nybrogatan och vi målade hela 53 kids! Hatten av säger man bara.
När klockan slog 4 så packade vi ihop och slutade. Det regnade såklart när jag åkte hem som alltid, jag blir liksom inte förvånad längre.
Jag är så grymt trött att jag antagligen somnar vilken sekund som helst, har suttit och kollat på Yesman och skrattat arslet av mig. Det är så jädra klockrent när dom är Harry Potter. Snacka om retard han som är utklädd till Ron är asså! Hahah.
Jaja, hejdå på er. Imorgon ska jag sova ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0