With me, with me, with me, with me, with me

Guess what? Jag är forfarande sjuk. Tror inte jag har feber nu men jag har istället blivit dunderförkyld och är så täppt i näsan att man skulle kunna jämföra min röst med Hiding @ Boogiewonderland. Pinade mig igenom mina jobbtimmar idag iallafall med min arm som fortfarande gör ont. Dock inte lika ont som igår men ändå. Jag var iallafall inte den enda på jobbet som hade ont i armen av vaccinsprutan så jag slapp känna mig ensam om att se utvecklingsstörd ut. Det gick extremt långsamt idag, kanske berodde på att jag mådde så dåligt och bara längtade efter att få åka hem. Hände inget speciellt heller. Eller jo, Carolina Gynning tänkte gå in på Donken men hon vände sen. Kanske berodde det på att jag och Hanna stod och glodde som fån. Jag kan inte rå för att jag glor varje gång jag ser en kändis, det bara blir så. Jag blir alltid lika facinerad oavsett om det hade varit en statist från filmen Jalla Jalla eller om det skulle varit Michael Jackson (inte så troligt men ändå).
Ikväll skulle jag gått på fest men den blev inställd så jag stannar hemma och kollar på Robinson istället. Kan vara bra med tanke på att jag är en riktig klenis som aldrig kan bli frisk. Jag ska iallafall svulla ikväll, det är en sak som är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0