Vassögda..

Godmorgon! Eller godkväll...eller jag vet inte. Idag jobbade jag 12-16 som alla andra lördagar hela året. Men idag var jag sidekick till Ronald McDonald och han tyckte att vi skulle gå bort till McDonalds Nybrogatan och trolla lite så det var bara att dra på sig jackan och gå ut i det regniga höstvädret endast iförd mina värdinnekläder och min jacka. Bara ben i november, det e grejer de! Blir jag inte sjuk nu så heter jag Adolf Grymtkorv.
Vi var iallafall på Nybrogatan ett tag och sen gick vi tillbaka till Hamngatan för att han skulle ha trollerishow så jag, Hanna och Isabell var tvugna att förbereda musiken, checka så att micken funkade m.m. Sen hade han sin show och när den var slut så var klockan halv 4 så tiden gick väldigt fort idag måste jag säga. Nästa vecka blir det ansiktsmålning så då går tiden antagligen rätt fort också.
Efter jobbet så gick jag med Hanna till chefen för hon skulle säga upp sig för hon ska börja jobba på Donken i Solna c istället så nu blir jag ensam värdinna igen :( Hoppas dom anställer någon annan för det e så satans trist att vara själv.
Nepp, nu ska jag käka nåt för sen ska jag träffa dom 3 mongoliderna för att fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0