Utbrott

NM LUDITEWQEWLFREWPÖE FEOPF EOF(PEQ &(DP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk att jag alltid ska behöva få ett utbrott när jag gör stuvade makaroner. Idag blev det värre än någonsin så jag var tvungen att avreagera mig genom att riva sönder massa tidningar som jag hittade i mitt rum och när jag verkligen insåg hur värdelös jag är på att laga mat så blev jag ännu mer förbannad och rev ner allt som stod staplat på mitt skrivbord så att ett glas följde med och krossades. Detta gjorde mig ännu argare så nu vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag skulle helst av allt vilja ställa upp ca 25 pers på en rad och sedan ta fram en stor hagelbössa och skjuta varenda en. Men eftersom att det inte går så ska jag gå en promenad och försöka lugna mig.
Sen är jag arg för att min hårfärg at så SATANS ÄCKLIGT FUL!!!!!!!! Hade jag sett mig själv gå ute på stan i den här fruktansvärda hårfärgen så hade jag antagligen varit tvungen att misshandla mig själv!
Sist men inte minst så är jag jättearg för att när jag väl satte mig och skulle äta dom förbannade äckliga makaronerna (SOM JAG FÖRÖVRIGT ALDRIG MER TÄNKER LAGA) så ska självklart någon i matbordet säga nåt äckligt så jag helt tappar matlusten!
Så GO FUCK YOURSELF! DIE NIGGAH DIE! FUCKING FUCKING FUCKING FUCKING! OCH JESSICA DIN VÄRDELÖSA JÄVEL, GÅ OCH BEGRAV DIG SJÄLV I EN FÖRTRÅNG KISTA SÅ ATT DU FÅR LIGGA MED BÖJDA BEN OCH LIDA TILLS DU SVÄLTER IHJÄL!

Kommentarer
Postat av: Läderlappen

HAHHAAHA när ja läste de sista delen med caps lock på garvade ja hur mycket som helst:P

Men ja kan känna igen mig faktikst

2009-11-15 @ 22:02:34
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0