Tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ja inte var det mycket iallafall, höjdpunkten var väl att kolla på DH


Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Precis samma sak som jag gör nu. Satt vid datan

Det sista du sa högt: Jag hostade antagligen om det räknas som prat. Annars så sjöng kag väl en liten trudilutt trots att det låter som att jag har kommit in i målbrottet

Det senaste någon sa till dig: Hejdå

Vad har du druckit idag: Vatten

Vad var det senaste du åt: En halstablett

Vad var det senaste du köpte: En drickyoghurt

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Inte en blekaste aning, har inte öppnat rullgardinen men jag tycke mig skymta lite sol därutanför

Godaste glassmaken: Hallonsorbet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske det kanske

Sover du tungt: Beror på..

Drömmer du mardrömmar: Det händer.

Trivs du med ditt jobb: Det är inte jätteroligt men jag har börjat tycka att det är helt OK. Måste dock skaffa mig ett nytt jobb efter gymnasiet.

Favoritklädsel: Gallonbyxor, last christmas-tröja och en sydväst på skallen

Favoritlåt just nu: Bad Romance - Lady GaGa

Vad ser du om du tittar till höger: En utdragen skrivbordslåda som ser ut att vara en aning överfull

Vad gör dig glad just nu: Att tablettaskar kostar 4 kronor styck

Vad ska du göra härnäst: Öppna kylskåpet och konstatera ännu en gång att det inte finns något att äta

Höger eller vänsterhänt: Jag skriver bara med fötterna

Humör just nu: Trött, yr, ont i halsen

Favoritgodis: Tablettaskar och kexchoklad.

Kläder just nu: En svart stor tröja, rosa Betty Boop-tofflor och en ljusblå läcker morgonrock

Sommarplaner?: UTOMLANDS!

Hur många kuddar sover du med: 5.

Spelar du något instrument: Bastuba, saxofon, blockflöjt, bongotrummor, elgitarr och trumpet

Morgon eller nattmänniska: Jag är mer mittpådagen-människa

Vad är viktigast för dig: Mat! Och så familj och vänner

Är du kittlig: Jovars

Snarkar du: Nja, det vet jag inte

Stjärntecken: Här var det kräftis

Äckligaste insekten: ALLA!

Längtar du mest efter just nu: Jullovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0